Ne kadar da değişik..Bir okadar ilginç..
Günlerdir insanların ne yapmaya çalıştığını sessizce ve maksimum hoş görü ile izliyorum... Güven ve emekle büyütülmüş bu paylaşım platformunu, büründüğünüz sahte cinsiyetler, kişilikler ve dejenere olmuş snob tavırlarınız; validenize kazandıracağınız gün yüzü görmemiş küfürlerden başka neye yarayacak bilmiyorum ama madem böyle bir bok yemeye kalkıştınız: Beyninizi geliştirin ! O boktan beyninizdeki 3 hücreyle burada ihtiyaç duyulan en önemli ''GÜVEN'' unsurunu zedeleyemezsiniz... Sürekli başka kimliklere bürünme girişiminde bulunan sayısız orospu çocuğu; yedi ceddinizin damarından akan kanına kadar sinkaf ederken, en şehvetli hislerimi sizlere fışkırtmaktan da onur duyarım.
Sevgiler;
Hedonist-E
**